2009.10.16.
14:32

Írta: szuperapu

Eladok

Továbbra sem mondtam le arról teljesen, hogy a festményeim eladásából rendezem a gazdasági világválság által megtépázott családi költségvetésünk helyzetét. De hát vannak hiányosságai a hazai piacnak, és nekem, illetve a festői kvalitásaimnak* is, aminek következtében nem sok sikerrel kecsegtettek az eddigi próbálkozásaim. Ezen okfejtések mentén megpróbálom megvetni a lábam a pozitív hozzáállás és a korlátlan lehetőségek földjén, ami nem mellesleg a kapitalizmus fellegvára. Tehát irány Amerika, irány az etsy.com!
És ezúton hívom fel azok figyelmét akiket nemrég vászonra vittem, hogy ha nem akraják, hogy a szimbolikus ámde mégiscsak meztelen testük egy idegen hálószobájának hangulati illusztrációja legyen, akkor igyekezzenek ajánlatot tenni! Árengedmény elképzelhető...

*Technikailag képzetlen, valamint lusta és ebből kifolyólag trehány vagyok vagyok, és nem találtam fel a spanyolviaszt sem a formanyelv terén.

5 komment

Címkék: internet art pénz

A bejegyzés trackback címe:

https://szuperapu.blog.hu/api/trackback/id/tr575559957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

19613 2009.10.16. 21:04:54

na, a pannika retteghet! :)

37041 2009.10.16. 21:53:37

Nem kell sztaniol..., a ti képetekre opciós szerződést kötöttünk! :))

noiannája 2009.10.17. 13:00:38

a kogartnál próbálkoztál már? újabban van galériájuk is, ahol venni lehet.

37041 2009.10.17. 16:21:04

Ó, köszönöm az ötletben megbúvó felmagasztalást, de kicsike pont vagyok én a Kogartnak, illetve még az sem... ;))

10155 2009.10.24. 08:51:59

és mi van, ha mégse?
süti beállítások módosítása