2009.07.18.
19:08

Írta: szuperapu

Ez vagyok én

Régen volt már illusztrált bejegyzés, egyrészt mert a kreatív energiáimat más irányba terelgetem, másrészt meg nem volt sem időm sem eszközöm rá mostanában. Most viszont egy szép színessel örvendeztetem meg a nagyérdeműt itt alant. Kicsit elvesznek a részletek a méret okán, de majd szeptemberben megnézheti mindenki óriásiban, ha Budapesten az Ötvenhatosok tere felé sétál. Merthogy idén újra arcoskodom...

 

3 komment

Címkék: arc art

A bejegyzés trackback címe:

https://szuperapu.blog.hu/api/trackback/id/tr615559907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

16096 2009.07.18. 20:01:02

dejódejó :) majd én is felteszöm a flickr, csak még a nyulbookon van szegényke, meg még az arcosoknak sem küldtem el...

37041 2009.07.18. 20:20:39

Tessék csak feltolni gyorsan, mert nagyon kíváncsi vagyok...!! :)
süti beállítások módosítása