2009.03.20.
12:48

Írta: szuperapu

Koncepció

Minden ember egy önálló és teljes egység, ami ugyan a világmindenséggel és az önmagában lezajló folyamatokkal kölcsönhatásban van, azért ennek ellenére mindenki a kívülállóknak furcsa és felfedezésre váró terület. Így vagyok én is a barátaimmal, ismerőseimmel, családtagjaimmal, ezért az új sorozatban a róluk készült portrékon univerzumokként ábrázolom őket. A sötét és üres űrben bolygók között, központi égitestként lebegő meztelen és stilizált testként, akik körül röpködnek a külső és belső tulajdonságaik valamint életvitelük attribútumai. Ezek a szimbólumrendszerek egy szabad asszociációs folyamat eredményei, sokszor engem is meglep az eredmény, az hogy tulajdonképp mit is gondolok róluk, mi az, amit önmagamban leképezésre méltónak véltem felfedezni belőlük. Ezek a vásznakon materializálódott rendszerek tehát a bennem élő univerzumok, amik párhuzamos valóságai a körülettem élő valóságos univerzumoknak. Akik férfiak, nők, bölcsészek, programozók, zenészek, újságírók, bloggerek, családosok, szinglik, de mind egy-egy szép és egész univerzum.
Folyt. köv...

 

1 komment

Címkék: art kiállítás

A bejegyzés trackback címe:

https://szuperapu.blog.hu/api/trackback/id/tr565559804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

30667 2009.03.20. 23:03:54

:) ez tökjó, tényleg!
süti beállítások módosítása