2008.05.21.
17:19

Írta: szuperapu

Tetoválás

A szakmai elhivatottság nem szakmafüggő. A lényeg, hogy az ember szeresse azt, amivel a kenyérre valót keresi. Én személy szerint megtiltanám, hogy bárki olyasmit végezzen munka címén amit utál. Vagy csak nem kedvel. Mert az nem jó senkinek. Emiatt érik a békés polgárt atrocitások az állami szektor szolgáltatói részéről, nap, mint nap, legyen a helyszín a posta, a tömegközlekedés vagy az okmányiroda.
De ma láttam a vonaton egy fiatal kalauzt, akire rá volt írva, hogy végtelenbe konvergál a lojalitása a munkáltatója iránt. Szó szerint. Merthogy az alkarjára volt tetoválva a MÁV régi (szárnyas kerék) logója.
Na, ilyet nem fogok látni egy telkomos marketing asszisztensen sem!

11 komment

Címkék: utazás vonat

A bejegyzés trackback címe:

https://szuperapu.blog.hu/api/trackback/id/tr365559628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kelemenbandi 2008.05.21. 17:44:40

Tudod, hogy szeretem, amit csinálok! Ezerszer mondtam. De: 1. Amikor a tököm tele azzal, hogy tudom, hogy igazam van, és mégsem lehet akkor utálom. Pedig szeretem a munkám. 2. Vízügy logót sose tetováltatnék. Pedig jól néz ki. 3. Azért ha valahová zakóban kell menni, és céges, én vagyok az öt ember egyike a 100-ból, akinek ott a vízügy logós kitűző a galléron! :)

2582 2008.05.21. 19:04:53

Ha ezt a tiltást bevezetnéd, 1 db kalauz lenne az összes vonatra, bár lehet, hgoy vonat is kevesebb közlekedne. No és vajon hány szeméttelepi munkás élne az országban? :)

83035 2008.05.21. 21:08:10

Antibaby én kicsit tovább mennék. Vajon hány fogorvos és hány urológus élne az országban? =)

37041 2008.05.21. 22:28:44

Nem kell ám engem olyan komolyan venni, de egy szebb világ gondolatával azért jó dolog eljátszadozni, nem? Egyébként biztos van akit vonz a szeméttelepi munka az újrahasznosítás, a kincskeresés vagy az a tudat, hogy segít szebbé varázsolni a környezetet. :)

89441 2008.05.24. 09:17:07

Én azt csinálom, amit szeretek... Asszem... :))) Gouranga!

37041 2008.05.24. 11:28:23

mc! Mi is a szakmád? :P

stali 2008.05.28. 11:21:16

Alighanem roppant szerencsés vagyok, mert mindezidáig bármikor váltanom kellett az elképzeléseimhez vagy a nagyon szeretett munkámhoz képest, hajlandó voltam MEGSZERETNI, amit csinálnom kell. Mert dolgozni - pláne, jól dolgozni - csakis úgy lehet, ha szivesen teszed a dolgod. Meghálálja a feladat, a nemszeretem munka is élvezi, ha elvégzik, hátha utána kedvesebbet lehet csinálni. Na, a gyerekeinknek valami ilyesmi mentalitást szeretnék átadni, ha szabad ilyen csúnyát mondani, valami ilyesfajta szemléletet tanítani (lehet!, ugyanis ezzel sem születünk), és bizakodni, hogy felnő az a nemzedék, amelyik képes változtatni a mai - igazán nem bizalomkeltő - világon. Könnyű nekem, nyugdíjasnak, én már ráérek elfilozofálgatni a világ milyenségén.

37041 2008.05.28. 11:49:34

stali! A jövő nemzedékei nevében is köszönöm a bizalmat..., rajtunk nem múlik.

stali 2008.05.28. 12:15:02

Rajtatok a világ szeme! (Én már lassan kiöregszem a világból, de az unokáimért még tudok tenni - meg is teszem, amit tudok. És látom, hogy nem vész kárba.)

stali 2008.05.28. 12:20:34

Meg, ha már így rámtört a kommentelés, elmondom, hogy eszmélő korom óta közszolga voltam. SZOLGA, a feladaté, nem csupán kötelességtudatból, hanem szívvel-lélekkel, hittel voltam képes szolgálni az adott feladatot. Nem jelentette azt, hogy kritika nélkül, de a becsületes munkát igen. Erre mondom, hogy bizakodó vagyok, felnő az a nemzedék, akiknek ez jelent majd valamit, amit magukénak vallanak és aszerint cselekszenek is.

37041 2008.05.28. 13:13:56

stali! Csak amíg a legfőbb szolgák, akik a parlamentben, meg az önkormányzatokban ülnek, úgy gondolják, hogy a poziciójuk leginkább csak a hatalmuk gátlástalan kiteljesedéséhez ad terepet, addig forradalmi változásokra ne számíts! (Tudom, tudom, vannak kivételek...)
süti beállítások módosítása