2012.05.14.
14:58

Írta: szuperapu

Faszobor

Nem értem az embereket. De tényleg. Mi a bajt esznek a Horthy nevével fémjelzett korszakon, meg persze magán a kormányzón? Aranykor? Aha. Három millió koldus, egy millió kivándorló, deportáltak és jogfosztottak százezrei, meg persze több százezer értelmetlen halálba küldött katona, és a büszkeségből feláldozott civilek tízezrei. A mérleg másik serpenyőjében köldöknéző irredenta dzsentrik, egy félfeudális rendszer, ami évszázadokkal hátrébb keresi a kiutat. Értem én, hogy a most regnáló rezsim előtt nincs más út, mint bearanyozni azt a korszakot, és akkor talán erről is elhiszi a tömeg, hogy ez is az. A párhuzam adott: erőtlen, önön dicsfényét építgető vezér, hagymázas demagógia, ellenség-keresés. A hárommillió koldus is lassan megvan már. Aztán a Horthy szobrok mellé állíthatunk majd hatalmas Orbán szobrokat…

 

3 komment

Címkék: emberek fasizmus

A bejegyzés trackback címe:

https://szuperapu.blog.hu/api/trackback/id/tr35560267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

86215 2012.05.17. 14:17:45

nem tudom, hogy hogyan áll az egymillió kivándorlónak a száma... de jelentem +2 fő.

37041 2012.05.17. 17:59:40

[konok](#12305223) hova, ha szabad érdeklődnöm?

102007 2012.06.24. 19:27:42

bocsi, nem jartam erre. Eilat, Izrael. facebookon talalsz hozza uj blogot is...
süti beállítások módosítása