2010.06.17.
14:45

Írta: szuperapu

Természetes horror

Jóanyám egy fantasztikus DVD sorozattal lepte meg a lányokat. Tematikus természetfilmek, gyerekeknek szóló kis ismeretterjesztő füzetecskékkel, meg a veszélyeztetett fajokat felvonultató kis kártyákkal. Rá is vetette magát a nagylány, és mi jó szülőként vele örültünk meg annak, hogy végre nem a Hannah Montana megy tévében. Egészen addig, míg az elefántfókákhoz nem ért. Azt eddig is tudtam, hogy nem az esztétikus megjelenésük miatt kell szeretni ezeket a jószágokat, de hogy nincs olyan tetszőlegesen kiragadott cselekvési formájuk, amit vacsora közben végig lehetne nézni azt nem gondoltam volna. A hímek nem orrvérzésig vívnak, hanem azzal nyitnak, az ellés anélkül is ronda, ha eltekintünk a méhlepényt és a magzatburkot csipegető sirályoktól, amik az egyébként is épületes látványt nyújtó alkalmi szex közben agyonnyomott kisfókát is ugyanúgy és azonmód betermelik.
Ezek után ideges gyorsasággal és némiképp öklendezve nyúltam a távirányítóért miközben a kiscsalád hölgytagjai kórusban visítottak.
Majd azon nyomban feljelentettem a kiadót az ORTT-nél!
Egy 12-es karika minimum ráférne…

5 komment

Címkék: film gyerek ajándék

A bejegyzés trackback címe:

https://szuperapu.blog.hu/api/trackback/id/tr105560098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

13380 2010.06.17. 16:23:42

kár hogy müanyag állatokról nem forgatnak természet filmet

37041 2010.06.17. 17:38:11

@ford :DDD

1975 2010.06.18. 07:15:32

Címet, linket, plz..

67331 2010.06.18. 08:15:16

Valószínűleg én is sikítottam volna...Mellesleg szerintem nem egészséges természetfilmet nézni vacsora közben szerintem ;)

37041 2010.06.19. 08:37:09

@Anna http://www.imponline.com.au/natural-killers/ Magyarországon a Mester Kiadó adta ki Mécs Károly narrációjával.
süti beállítások módosítása