2010.04.20.
06:12

Írta: szuperapu

Sok

Kicsit úgy érzem magam, mint 15 évvel ezelőtt vizsgaidőszakban. Azt se tudom melyik feladathoz fogjak hozzá, illetve, hogy melyiket lehetne elhalasztani. Aztán újabb és újabbak kerülnek elő és én már magától a pánikolástól is elfáradok.
És akkor még itt van nekem a BookArt. Ami, félreértés ne essék, az édes gyermekem, de jó lenne, ha már szobatiszta lenne, vagy legalább megtanulna járni. Mert egyelőre mindenki tőlem várja, hogy egyengessem az útját, hogy szervezzek, irányítsak, nyilatkozzak. És úgy érzem, hogy ez nekem túl nagy falat…

1 komment

Címkék: munka könyv art bookart

A bejegyzés trackback címe:

https://szuperapu.blog.hu/api/trackback/id/tr195560069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szilágyi Zoé 2010.04.23. 14:46:34

Hi! Épp MOST irtam neked mailt BOOKART-tal kapcsolatban, mert akkor küldeném a könyvet.....szal, nekem is egyengethetsz...remélem NO gáz....és kössz. Irj FACEBOOkon! A Zoé
süti beállítások módosítása