2010.03.29.
09:24

Írta: szuperapu

Alice

Vasárnap mozizni volt a család. Megnéztük az Alice Csodaországban-t.
Én személy szerint már rég készültem, és a lányaim is szerették volna megnézni, mióta látták a reklámját valamelyik mesecsatornán. A csajok egyébként is be vannak oltva Tim Burtonnel, és Depp művészúr gyerekei is kibírták az Alice-t, hát mi is vettük a bátorságot, hogy engedve a kérésüknek magukkal vigyük őket a moziba. Ráadásul, ha már a Disney családi filmekre szakosodva gyártja mozgóképes termékeit, akkor már muszáj családilag magunkévá tenni ezeket az audio-vizuális élményeket.
Hát megint meg kell állapítsam, hogy kiskorú társaságában dupla élvezet az efajta tevékenység is. A film sem rossz, bár láttunk már a Burton-Depp párostól jobbat is, de a lányok látványra adott reakciói már megérték a pénzt. A nevetgélés, visítozás, rémült bújások, mind-mind ráerősítettek a 3D látványelemekre.
Én meg végleg IMAX függő lettem…

7 komment

Címkék: film gyerek

A bejegyzés trackback címe:

https://szuperapu.blog.hu/api/trackback/id/tr205560059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vacskamati78 2010.03.29. 12:19:36

Én még nem mertem elvinni gyerkőimet az Alicera. Jobb szeretem előbb magam megnézni, nehogy váratlanul nagy legyen a riadalom valami miatt. Nálunk is "be vannak oltva" rendesen a Burton mesevilággal... :D Fiamnak (4) a Coraline, jányomnak (2) a Halott menyasszony tetszik nagyon. Azt hiszem, ennél a mesénél egyértelműen a látvány volt a lényeg, az pedig lélegzetelállító. Azért a humora is megmaradt. Alig várom, hogy elég nagyok legyenek az enyémek egy-egy közös mozizáshoz! Még meg se tapasztalhattam, máris hiányzik, hogy "szinkronizálják" nekem a látottakat. :)

73467 2010.03.29. 14:41:26

Én a Peugeot vendégeként néztem, és sok gyerek volt a nézőtéren. Szóval, nyugodtan el lehet menni a gyerkőcökkel :) Nekem voltak előkészítetlen dolgok (macska-kalapos csere), amik miatt szintén azt mondom, h volt már ennél jobb, viszont Depp művész úr nem örülne, ha látná, h következetesen rosszul írod a nevét ;)

37041 2010.03.29. 15:12:08

@Vacskamati78 a filmmel nincs gond, de még egy négyéves is nehezen üli végig a sötét vetítőben a vetítést nemhogy egy kétéves, egyelőre marad a házimozi... Mi is így voltunk. @ocsi nem volt az olyan meredek ugrás, és nem az ilyenek miatt nem annyira jó, hanem mert nem elég rémisztő :P (Következetesen figyelve szúrom el minden alkalommal. Most javítva. Kösz.)

chiara 2010.03.29. 23:07:58

A 3D-ről jutott eszembe, hogy az vajon hogy hat a gyerekekre? Én nem fogok róla saját élményt szerezni sose, mert az egyik szemem sokkal rosszabb mint a másik, ami másban nem zavar, csak épp a mesterséges 3D látványt nem fogom látni. De más felnőttek azt mesélték, hogy az egész sztori sokkal valóságosabban hat, szinte benne van az ember. Mi lesz így a valóság és mese közti határral?

37041 2010.03.30. 10:56:43

@chiara én nem féltem a gyerekeimet. Sokkal értelmesebbek és jobban helyén kezelik a dolgokat mint azt mi felnőttek feltételezzük. Ahogy azt profánul hangoztatni szoktam: a gyerek nem hülye, csak kicsi... :P

73467 2010.03.30. 16:58:25

ciara: a szemüvegedre vedd rá a 3D-s szemüveget, és nem lesz semmiféle probléma :) apu: ha előtte más alakot is felvett volna, akkor azt mondom, h volt set up. így viszont nem volt... (próbálom kerülni a spoilerezést)

chiara 2010.04.01. 02:01:52

o_see_as_i: felvettem :-) Én azt is megpróbálom, amit elméletileg nem lehet, de ezt gyakorlatilag sem. SzuperApu: Attól tartok, hogy ez nem ész kérdése, mert élmény... És a saját feltételezésem az, hogy 1-2 generáció múlva 3D-t nézni ugyanaz lesz, mint nekünk annak idején a Futrinka utca a TV-ben. De addig meg (amíg tanulmányok lesznek erről) mondhatnátok valamit a tapasztalatokról, mert én csak feltételezek. (SzuperApu meg általánosít.)
süti beállítások módosítása