2009.11.03.
12:13

Írta: szuperapu

Gyors

A másik kedvenc műsorom a Viasat 3-on a Nagy házalakítás. Ami legtöbbször inkább házépítés, és tudom, hogy a műsor célja a halandó emberek szociális érzékenységének birizgálása és ezt olyan jól csinálják, hogy még én is gyakran meghatódom, de azért mindig szemet szúr az amerikai gyorsházépítési technika. Nincs alapozás, és tulajdonképpen OSB lapokból rakják össze a házat. Szép és minden igényt kielégítő házat, ami megváltoztatja a tulajdonosok életét, de akkor is… Aztán meg nézem a híradóban, hogy elvitte a szél vagy a víz egy élet munkáját. Ja, négy raklap összekapcsozott farostlemezt…

5 komment

Címkék: tv ház

A bejegyzés trackback címe:

https://szuperapu.blog.hu/api/trackback/id/tr175559974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tappancs 2009.11.03. 14:16:36

ja, a párom is ezen szokott morgolódni. de ott ez a szokás, ez a fajta a ház. valószínűleg hosszú távon olcsóbb nekik.

29810 2009.11.03. 14:55:26

Kétlem, hogy egy új háztól megváltozik valakinek az élete. Pont ezen morogtam pár hónapja. http://href.hu/x/ahtu

72203 2009.11.03. 15:07:26

:) a gipszkartont is utálom, párom nem értette miért...most van egy olyan egerünk, aki nem eszik mérget, de gipszkartonból elég sokat, lassan leesik a konyha teteje ránk :)) annyiból szeretem nézni mert más, amúgy én sem...

37041 2009.11.03. 15:16:29

pazzo! megváltozni megváltozik. Kérdés hogy milyen mértékben vagy meddig? (Nem mindig a szegénységre van kihegyezve a dolog. Volt pár mozgássérült kölök akik akadálymentes kecót kaptak, meg asztmás gyerek és családja akinek lebontották a penészes házukat.)

vizikukac 2009.11.03. 15:32:10

Egyszer megpróbáltam beverni egy szeget egy falba amiről nem tudtam, hogy gipszkartonfal. Megszokásból csaptam és mondanom sem kell, hogy a végeredmény egy bazi nagy lyuk lett a falban....
süti beállítások módosítása