2008.11.25.
10:32

Írta: szuperapu

Egy ötlet

Továbbra is dübörög a világgazdasági válság, és ennek örömére a politikai és gazdasági potentátok mindenféle okos gondolattal dobálóznak. Meg az adóból beszedett pénzekkel. Mentőcsomagok a bankoknak, mentőcsomag az autógyáraknak…
Szerintem az autóipart hagyni kellene, ott ahol van, ahova tart. Helyette a megújuló energiaforrások kiaknázását elősegítő technológiákban ölném az a pénzt. Autók helyett gyárthatnánk szélerőműveket, meg energiafű-erőműveket, meg napkollektorokat. Rövidtávon nagy kiadás lenne ez is, de munkahelyeket teremtenénk vele, és hosszútávon (tekintve a fosszilis nyersanyagok helyzetét) óriási haszonnal járna.
Persze e helyett kis hazánk például inkább bővíti a külszíni bányászattal nyert lignitet hasznosító Mátrai Erőművet. Ami leginkább csak a széndioxid termelésben mondható hatékonynak.

3 komment

Címkék: pénz környezetvédelem

A bejegyzés trackback címe:

https://szuperapu.blog.hu/api/trackback/id/tr985559709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

56007 2008.11.25. 11:22:42

pont erre gondoltam en is mikor hallottam errol a hirrol. a merkel kisasszonybol tobbet neztem ki.

37041 2008.11.25. 11:35:20

De az Európai Unió, és annak vezetői is hülyeséget csinálnak. Szerintem.

56007 2008.11.25. 12:41:56

:-) erre probaltam utalni mikor merkel-t emlitettem.
süti beállítások módosítása