2008.06.17.
10:39

Írta: szuperapu

Ponyva

Nemigen szoktam bestsellernek nevezett ponyvákat vásárolni a könyvesboltban, viszont néha kapok egyet-egyet ajándékba az ilyen nyomdaipari termékekből. És most nem degradálni kívánom ezeket a műveket azzal, hogy nem foglalkozom az irodalmi jelentőségükkel vagy színvonalukkal. Azt majd eldönti az idő, mert végül is Shakespeare vagy Jókai a maga korában (ha az írástudók alacsony számát és társadalmi szintjét nem nézzük), reálisan nézve nem volt más, mint ponyva.
Én csak azt nem értem, hogy például Hugh Laurie Balek című könyvének kiállítása miért olyan amilyen. Az hogy puhafedeles még elmegy, és a belívek papírminősége is magyarázható gazdasági síkon, de a borító és a tördelés ugyanannyiba került volna, ha tisztességesen és ízlésesen van megtervezve.
Az meg egy külön történet, hogy az ily’ módon legyártott könyv nem került többe 200-300 forintnál, miközben 2600 forintért árulják…

5 komment

Címkék: könyv

A bejegyzés trackback címe:

https://szuperapu.blog.hu/api/trackback/id/tr245559650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tappancs 2008.06.17. 19:54:27

a tartalma pont arányban van a külsejével....

37041 2008.06.17. 20:05:26

Nem tudom tappancs, egyelőre még csak az első pár tíz oldalt olvastam el és az annyira nem rossz, és a kritikák sem rosszak amiket kapott... Nem szabad a külső alapján ítélkezni! Vagy legalábbis, a belsőt ne az alapján...

tappancs 2008.06.19. 07:26:00

jelzem:olvastam. :)

37041 2008.06.19. 11:49:18

Aha. De akkor legalább a borítója jó lenne... (Azért érdemes tovább olvasnom?)

67331 2008.06.19. 12:01:04

Szerintem jó volt:) A végére kicsit meguntam..Igazából inkább a fordítót ütlegelném sokáig (aki a külsejét gyártotta azt is) :(
süti beállítások módosítása