2008.04.08.
13:10

Írta: szuperapu

Én is

Évek óta nem mozgok olyan rendszerességgel és intenzitással, mint ahogy azt az egészséges életmód megkívánná. Hát most elérkezett az idő a váltásra! Ha már a nagylány kihasználja kis falunk adottságait (konkrétan az uszodát), akkor én miért ne? Heti két-három alakalom és annyiszor pár kilométer jól fog esni, arról nem is beszélve, hogy a hirtelen meggyarapodott súlyomat is könnyebben tudom talán kordában tartani.
Meg hát ugye: ép testben ép lélek...

3 komment

Címkék: úszás falu

A bejegyzés trackback címe:

https://szuperapu.blog.hu/api/trackback/id/tr335559572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kelemenbandi 2008.04.09. 07:09:01

Tényleg, feltűnt, hogy rohadtul mehíztál, csak nem akartam mondani!!! :)

37041 2008.04.09. 10:18:33

Szeretnél te ilyen dagadt lenni mint én... ;)

kelemenbandi 2008.04.09. 10:26:30

Csak nekem ahhoz fogyni kéne! :) Vagy 20 kilót!!!
süti beállítások módosítása