2006.12.23.
20:27

Írta: szuperapu

Hangulat

Na, ez a karácsony is jól indul! Tegnap apámnak ajándékképpen január elsejei határidővel felmondtak. Ma meg a nagy sürgés-forgás közepette a nagylány magára rántotta az üvegajtós nagyszekrényt. Szerencsére semmi baja nem lett pár miniatűr karcolást, és kék foltocskát leszámítva. Persze én éveket öregedtem az alatt a pár másodperc alatt amit a gyerek a szekrény alatt, üvegcserepekkel borítva töltött, és amíg kiderült, hogy én sokkal nagyobb sérüléseket szenvedtem miközben lekaptam róla a bútordarabot.
Remélhetőleg apám helyzete is hasonlóképpen fog megoldódni.

Szólj hozzá!

Címkék: baleset apám

A bejegyzés trackback címe:

https://szuperapu.blog.hu/api/trackback/id/tr205559228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása