2011.08.10.
15:49

Írta: szuperapu

T-Zavar

Közmondásosan szeleburdi vagyok, sokszor sok mindent elfelejtek, így a számlák befizetésénél is vannak anomáliák, de a T-Mobile rendszerében mégsem én vagyok a leghangsúlyosabb hibaforrás. Legalábbis szerintem úgy tűnik. Az hogy az elmaradás okán kiküldött felszólító levél mellé nem küldenek csekket, egy dolog. Az, hogy a levélben szereplő összeg köszönőviszonyban sem áll a számlalevélen szereplő számokkal a másik. De üsse kő, gondoltam, ha már kiiktatták a telefonom, akkor durcásan bár, de kompromisszum készen bemegyek a T-Pontba.

Ahol kiderült hogy a mintegy 6800 forintos tartozás helyett több mint 7000 forint túlfizetés van a számlámon.

Amit egyből elkölthetek az újraregisztrálásra...

Szólj hozzá!

Címkék: telefon pénz

A bejegyzés trackback címe:

https://szuperapu.blog.hu/api/trackback/id/tr1005560222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása