2010.10.21.
08:52

Írta: szuperapu

Majdnem hamburger

Tegnap vacsorára improvizáltam egy hamburgert imitáló szendvicset, mivel vasárnapi ebéd készítése közben félrerakott egy szelet sertéscomb már sürgős felhasználás után kiáltott. A nevezett ujjnyi vastag féltenyérnyi (zsemle-kompatibilis méretű) húsdarabot besóztam, bedörzsöltem gyömbérporral és zúzott szárított chilivel, és kis pihentetés után röpült is a felforrósított serpenyőbe. Miután mindkét oldalát megpirítottam löttyintettem rá egy kis olajat, majd mellészórtam egy fél fej hagymát szeletelve. Mikor a hagyma színe kezdett a húséhoz idomulni az elegy sörért kiáltott, én meg nem vagyok semmi jónak elrontója (a sör meg végképp nem) tehát a végső fázist a hús féldecinyi sörgőzben vette fel.
A hús és a hagyma a kettévágott és megpirított zsemlébe került kiegészítve apróra vágott újhagyma, paradicsom és uborka karikák valamint mustár és ketchup kíséretében. Opcionálisan a húsra rá lehet olvasztani egy szelet jófajta  sajtot. Mondjuk goudát. Mellé sör.
És kiderült: egy nem elég…

Szólj hozzá!

Címkék: sör gyömbér szendvics

A bejegyzés trackback címe:

https://szuperapu.blog.hu/api/trackback/id/tr485560159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása