2010.10.13.
09:32

Írta: szuperapu

Nyuszi

Már említettem, hogy az egyik kedvenc állatom a nyúl. Persze úgy, mint fehérjeforrás. Hát nem olyan régen több példány is a fagyasztóládánkban landolt, onnan pedig változatos formában került a családi asztalra. Még szendvics formájában is. Mégpedig ezen algoritmus mentén:
Egy kisebb, cirka félkilós nyulat füstölt szalonnával megtűzdelve, sóval, rozmaringgal, őrölt köménnyel, kakukkfűvel, tárkonnyal, mustárral ízesítve megsütöttem, majd a csontjáról leválasztva a húst felcsíkoztam. Miközben ezzel foglalatoskodtam egy felszeletelt nagy fej vöröshagyma csendesen pironkodott a gáztűzhelyen. A minibagetteket félbevágtam vágott felüket megpirítottam, majd ugyanezen felületeket megkentem vajjal (ami vallási meggyőződés okán akár lehet margarin is). A két fél közé aztán berétegeztem a húst és hagymát, amire mustár és frissen őrölt bors kerül. Mellé savanyú káposzta (hamár nyúl), kísérőnek meg sör.
És a szokásos jóétvágy!

4 komment

Címkék: nyúl szendvics

A bejegyzés trackback címe:

https://szuperapu.blog.hu/api/trackback/id/tr645560157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

19110 2010.10.13. 10:18:20

Hú, ez nagyon jól hangzik! :-)

37041 2010.10.13. 11:23:00

[kaptarlako](#10892070) és finom is... .)

10155 2010.10.13. 12:50:07

nagyon ínycsiklandósnak hangzik, bár a nyúlhús bukéja nekem mindig is erős volt. a mustár és a hagyma elveszi ezt az ízt?

37041 2010.10.13. 19:09:55

[drc](#10892404) én szeretem a nyúlízt, és szerintem nem annyira markáns mint pl. a nagyon hasomló kecskéé. De a fűszerezés persze tompít, és ha aláöntesz egy kis tejet, a sütés végén meg rádobálsz egy kis vajat akkor még inkább...
süti beállítások módosítása