2010.07.04.
09:54

Írta: szuperapu

Szemüveg

Tegnap moziban voltunk a csajokkal, megnéztük a Toy Story legújabb epizódját. Jó volt, bár én technikailag többet vártam, talán mert anno az első rész ebből a szempontból nagyot durrant, de most kínálkozó újabb helyzetet nem használták ki az alkotók. De ez csak engem zavart, és engem is csak egy kicsit. A lányokat meg egyáltalán nem. Őket más zavarta. A szemüveg. Én meg nem értem, hogy ha már a 3D-s filmek nagy része gyereket célzó animációs film, akkor miért nincsen gyerekekre méretezett eszköz a vetítőkben? Persze vannak nagyobb fejű, és a mi fontosabb, kevésbé pisze orrú gyerekek is a célcsoportban, mint a mi porontyaink, de szerintem nem egyedi a problémánk.

(Egyedül az Arénában kaptunk eddig gyerekszemüveget.)

2 komment

Címkék: film gyerek

A bejegyzés trackback címe:

https://szuperapu.blog.hu/api/trackback/id/tr335560107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

29810 2010.07.04. 14:01:05

S vajon fertőtlenítik is a szemüvegeket? Mi is 3D-ben láttuk, csak én nem látok 3D-ben ugye.÷)

67331 2010.07.05. 06:34:31

fertőtlenítik..Muszáj nekik, mert különben az ÁNTSz úgy bezárná a helyet, mint a sicc...
süti beállítások módosítása