2010.02.03.
11:47

Írta: szuperapu

Tepertőkrém

Gondoltam megosztom a nagyérdeművel a csodálatos almás-narancsos avokádókrémmel töltött palacsintám receptjét, de aztán mégsem. Mert hát Dr. Ross Geller (Friends) is megmondta, hogy a süti nem férfias. És mi a férfias? Hát a tepertő.
Meg a tepertőkrém, kedves internetező gyerekek! Egyszerű és nagyszerű, úgyhogy inkább az következzen, itt alább:
Én kacsából csinálom, mondhatni a kacsás tészta melléktermékeként. De ha nem így lenne, akkor sem csak bőrös kacsahájjal dolgoznék, mert a jó tepertőkrém nyomokban húst is tartalmaz. Tehát a pirosas-barnára sült húsos tepertőt, hagyma és fokhagyma kíséretében ledaráljuk, állagát kacsazsírral szabályozzuk, gondolva arra, hogy a hűtőben megdermedve is könnyen kenhető legyen. A fűszerezés tekintetében én a konzervatív só-bors-paprika magyaros vonalat követem, de lehet vadulni.
Kenyérre kenve, a konzervatív sör-bor-pálinka magyaros vonallal kísérve fogyasztjuk. Jóétvággyal persze.

(Sokáig eláll, életmentő vésztartalékként is jól funkcionál.)

1 komment

Címkék: kaja tepertő

A bejegyzés trackback címe:

https://szuperapu.blog.hu/api/trackback/id/tr425560038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HJuice 2010.02.04. 10:56:42

Háát, akkor én meg Ross eszmefuttatása alapján nem vagyok különösebben nőies, de egy palacsintát bármikor becserélek a tepertő bármely formájára... Sőt, egy csokitortát is egy tányér pacalra (és még tudnám folytatni a sort)... Kész szerencse, hogy szerintem Ross úgy, ahogy van, nem férfias, így aztán nem izgat a véleménye. :))) Éljen a tepertő (a szalonna, a füstölt csülök)!!!
süti beállítások módosítása