2009.10.29.
11:45

Írta: szuperapu

Illusztráció

A könyvek meghatározó tényezők az életemben. Van, hogy kicsit nagyobb hangsúllyal, van, hogy még inkább. Ezért is örültem a moly.hu által kínált lehetőségnek, a közösségi oldal címlapja mellett illusztrálhattam az olvasáshoz való viszonyomat, az olvasást, ahogy én azt megélem. A viszonylagos siker oka lehet, hogy pont abban rejlik, hogy mások is így látják a dolgot. Ha más színvilágban és más szimbólumrendszerben is…

2 komment

Címkék: internet könyv art

A bejegyzés trackback címe:

https://szuperapu.blog.hu/api/trackback/id/tr325559967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rivera 2009.10.29. 18:57:20

Eddig is láttam a rajzaidat de az 1000+ feed világában általában átsuhantam rajtuk mint szinte mindenen az interneten, aztán ráakadtam a moly-s képre és egy csomó ideig nézegettem, kattintgattam. Marha jó lett.

37041 2009.10.29. 20:34:15

Kösz. Ezek szerint kattintgatós képeket kellene csinálnom... :)
süti beállítások módosítása