2009.09.21.
17:32

Írta: szuperapu

Sűrű fillér elv

A hétvégi Moziünnep egy valamire hívta fel a figyelmemet. Nem arra, hogy milyen jó dolog moziba járni, mert azt eddig is tudtam - ahogy azt is, hogy ez a fajta szabadidős tevékenység családi programnak is kiváló. Hanem a nagy tapasztalás az volt, hogy senkiháziak kezében van a filmszakma! Akik ráadásul hülyék is. Ha 600 forinttal mérve a jegyet tele van a 3D-s vetítőterem, akkor miért éri meg 1650 forintért 5 embernek vetíteni a filmeket? Merthogy míg a hétvégén több hónapos filmek jegyeiért képesek voltak majdhogynem szó szerint megküzdeni a lelkes mozilátogatók, addig én voltam olyan premieren (Coraline), ahol kongott a terem az ürességtől…
Szóval nem lenne jobb a sűrű fillér, mint a ritka forint? Nem lenne célszerűbb ahelyett, hogy az illegális letöltések miatt sírnak, egy kicsit (el)gondolkodni?

 

4 komment

Címkék: film mozi pénz

A bejegyzés trackback címe:

https://szuperapu.blog.hu/api/trackback/id/tr105559935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

51043 2009.09.22. 09:16:58

támogatnám. mi szombaton csak azért nem néztünk meg két filmet a 450,-Ft-ért, mert túl fáradtak voltunk. amúgy igencsak szívjuk a fogunkat a jegyárak miatt, ha mégis elmegyünk egy-egy filmre, pedig alapvetően szeretjük a mozit és sűrűbben is járnánk, ha nem érne fel minden egyes alkalom egy legális kifosztással.

10155 2009.09.22. 09:22:01

*egyetértőleg bólogat*

51043 2009.09.22. 11:31:58

ja igen, a másik dolog, hogy a fentiek miatt természetszerűleg nekem sincs egy fikarcnyi bűntudatom sem, amikor filmet töltök le, sőt.

17801 2009.09.23. 10:34:45

Tavaly voltam először a moziünnep alatt moziban, méghozzá a Corvinban. Sosem láttam ott ennyi embert! Idén a Westendben láttuk a Másnaposokat (ami nagyon vicces!), és annyira tele volt a mozi szint, hogy lépni nem lehetett! Nem is kaptunk a f8-as vetítésre jegyet, csak a h10-esre, és még ott is teljes teltház volt. Nyilván ha mindig ennyibe kerülne, akkor nem lenne ekkora roham, de nekem is pont ez jutott eszembe a tömeg láttán. Hogy még így is rohadt nyereséges lehet nekik, hogy csak 500 Ft a jegy. Én támogatnám az ötletet (na, nesze nektek egy alternatív modell!), és tuti gyakrabban járnék!
süti beállítások módosítása