2009.09.18.
08:56

Írta: szuperapu

Új honlap

Másfél, két évente új honlapot gyártok le magamnak, mondhatni kényszeresen. A kényszer kiváltó okára egyelőre még nem sikerült fényt derítenem, de mindegy is, amíg nem válik ön és közveszélyessé, vagy amíg tudok újat mutatni. És most megint aktuálissá vált, hogy egy új virtuális otthont fabrikáljak a virtuális énemnek, meg az irántam érdeklődést tanúsító internetező gyerekeknek. Tehát összegereblyéztem a dolgaimat és egy kicsit furcsa képeskönyvbe kupacoltam össze őket. A szokott helyen, azaz itt lehet keresgélni az újdonságokat. Meg azt is, hogy még mi hiányzik, mert a közeljövőben kerül még fel ez-az…

Update: a tartalmak el vannak rejtve kicsit, de a hatéves és olvasni nem tudó nagylány is megoldotta a problémát, tehát nem aggódom. Annyira...

3 komment

Címkék: internet art

A bejegyzés trackback címe:

https://szuperapu.blog.hu/api/trackback/id/tr665559932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

29810 2009.09.18. 10:19:00

Hangulatos lett az új honlap. Ezt a sok üveget te fotóztad? Jó kis munka lehetett.÷)

37041 2009.09.18. 10:40:00

Nem volt olyan nagy meló, 2-3 óra alatt lezavartam. Rá kellett ugyan készülni, de tervezésben és szervezésben nagy vagyok... :) (Persze volt egy kis utómunka, de az már nem számít nálam.)

29810 2009.09.19. 11:42:31

Első ránézésre, mikor még nem láttam mi van az üvegekben, valami Tim Burtonos dolgokra számítottam. De így még jobb.÷)
süti beállítások módosítása