2009.05.04.
19:58

Írta: szuperapu

Fegyelem

Értem én, hogy a válság miatt a pénzintézetek kénytelenek fokozottan ügyelni a fizetési fegyelemre, de ami túlzás az túlzás. És még az ügyfelet is elvadítja. Mert ha fizetési határidő május 1., akkor az ügyfelet több mint túlbuzgóság 4-én (ami a jelzett időpont utáni első munkanap) azzal felhívni, hogy befizette-e már a ház negyedéves biztosítási díját...

2 komment

Címkék: pénz ház

A bejegyzés trackback címe:

https://szuperapu.blog.hu/api/trackback/id/tr645559852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

86215 2009.05.05. 15:18:42

szerintem ez a legeslegjobb módja annak, hogy az ügyfelet arra késztessük, hogy az n éven keresztül adott helyen vezetett számlája ne legyen ott vezetve n+1 éven keresztül. valamiért erről az írásról én magyarország legnagyobb bankjára asszociáltam, aminek a teljesítménye egyedülálló: a mostani piacon betöltött 50-60%? fogalmam sincs pontosan mekkora pozícióját a 20 évvel ezelőtti 100%ról sikerült elérnie, tényleg egyedülálló 'teljesítmény':)

37041 2009.05.06. 19:42:18

Tegnap este megint felhívott... Én meg megkérdeztem hogy ezt meg hogyan gondolja amikor kell 5-7 munkanap amíg megjelenik náluk a pénz? Hápogott az ürge... :)
süti beállítások módosítása