2009.03.05.
08:54

Írta: szuperapu

Peca

Sokan próbáltak már csiszolgatni a társas érintkezésem durva felületén, nem sok eredménnyel. A lányaim viszont valami okból kifolyólag egész hatékonyak ezen a területen. Például az étkezés területén van egy-két antiszociális becsípődésem, nem szeretem, ha megzavarnak a tápanyagbevitel során, és prédaként őrzöm a tányérom tartalmát. Azaz, kizárt, hogy felálljak a tányér mellől, és az is hogy bárki kaphat abból, amit magamnak porcióztam ki. Illetve pár évvel ezelőtt még így volt.
A minap is az alábbi jelenet zajlott le a kisebbik tündérhercegnőm és jómagam szereplésével, miközben egy adag rántott halrudat igyekeztem magamévá tenni:
- Apa odabújhatok melléd?
- Eszek, kisszívem…
- De akkor is…
- Na, jól van. Gyere!
- Tudod, hogy már szeretem a halat?
- Örülök…
- Nekem adod a haladat?
- I-igen..
Hát ez van. Meg sültkrumpli majonézzel…

 

4 komment

Címkék: gyerek kaja

A bejegyzés trackback címe:

https://szuperapu.blog.hu/api/trackback/id/tr465559792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nelly 2009.03.05. 18:00:02

hihi, ez ismeros, kiènekelte a sajtot (a halat) a szàdbòl.... :D

86215 2009.03.06. 10:31:57

Máskor előbb adj a gyereknek enni, aztán a maradékból még mindig jóllakhatsz:)

noiannája 2009.03.06. 10:40:58

megnéztem a lányaid képét. ellenállhatatlanok.

37041 2009.03.06. 12:19:30

konok! Előtte vacsorázott meg. Evett egy csomó halat!! :P noiannája! Pontosan. És tudatában vannak a képességeiknek. És ki is használják. Meg az apjukat is... ;))
süti beállítások módosítása