2009.02.18.
09:17

Írta: szuperapu

20 tojás

Text kolléga 50 tojásról szóló bejegyzése régi emlékeket segített felidézni, merthogy több mint tíz évvel ezelőtt bennem is felmerült a kérdés a tojásfogyasztás mennyiségi határait illetőleg. Az én elmélkedésemet kicsit komolyabbá az a tény tette, hogy egy kocsmai beszélgetés keretein belül folyt, és az elfogyasztott italmennyiségnek és a nagy pofámnak köszönhetően fogadással zárult.
Mivel az ötven darab elfogyasztása fizikai képtelenség, és az csak Paul Newman-nak sikerülhetett a „Bilincs és mosoly”-ban, maradtunk a 20 keményre főtt tojásnál, 20 perc alatt. Gyerekjáték – gondoltam, de a harmadiknál már csuklottam, a nyolcadiknál meg éreztem, hogy ezt bebuktam, úgy ahogy van. Aztán valahogy lendületet vettem, és 17 perc 19 másodperc alatt abszolváltam feladatot, begyűjtöttem az elismeréseket és a pénzt, majd diadalittasan távoztam. Távoztam volna, de egy biológus srác a lelkemre kötötte, hogy ha egy módom van rá minél előbb szabaduljak meg a gyomortartalmamtól, mert egyébként komoly életveszélynek és egyéb kellemetlen dolgoknak teszem ki magamat.
Hát, hányás nem fájt azóta sem annyira…

4 komment

Címkék: kaja tojás

A bejegyzés trackback címe:

https://szuperapu.blog.hu/api/trackback/id/tr365559779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tré 2009.02.18. 16:37:40

uhhh. gratulálok!

37041 2009.02.18. 17:35:04

Előtte sem kedveltem a főtt tojást, de utána jó pár évig a szagától is rosszul voltam. Nem nagy teljesítmény, hanem nagy hülyeség volt..., de megérte! :)

10155 2009.02.21. 18:54:45

tájékozatlan vagyok: miért veszélyes annyi tojást benyomni? fehérjemérgezés talán?

37041 2009.02.21. 19:25:52

Igen. Egyrészt, másrészt olyan szintű szorulást idézhet elő aminek az eredményeként bélcsavarodás léphet fel. Állítólag.
süti beállítások módosítása