2009.02.16.
22:19

Írta: szuperapu

Török átok

Az a baj a kajafutáros rendelésekkel, hogy tulajdonképpen zsákbamacskát vesz az ember, és mire reklamálna, a szállító már messze jár. Persze azután is lehet panaszkodni, de elég macerás a dolog. Eddig részemről semmi gond nem adódott, de ma beleszaladtam az első pofonba az ebéd ürügyén.
Sis kebabot rendeltem, a hozzáillő körettel egy török étkezdéből, és egész jól nézett ki a cucc, a mennyiség is emberes volt, de akadt egy kis probléma. Történetesen nem az volt a dobozban amit állítottak róla, mert szerintem a nyárson levő jószágot legfeljebb örökbe fogadták a birkák, maximum gyapjú pulóverben röfögött, merthogy disznónak született a szerencsétlen. Ami persze nem egy nagy bűn, ha mindenki megbékél a származásával, amivel nekem nincs is bajom, és a vallásom se tiltja, de én nem ezért fizettem. És külön utálom ha hülyére vesznek!


4 komment

Címkék: kaja

A bejegyzés trackback címe:

https://szuperapu.blog.hu/api/trackback/id/tr315559777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

83035 2009.02.17. 06:49:34

Reklamálni itt már tényleg fölösleges. Ha elmennél az étkezdébe, akkor is maximum annyi történne, hogy valaki lesütött szemmel elnézést kér. Szerintem..

37041 2009.02.17. 10:48:59

Ha vallásom tiltaná a disznóhús fogyasztását, akkor biztos halefet ragadok!

1975 2009.02.17. 17:32:09

Én az elmúlt három hétben csak és kizárólag ráfaragtam a rendelt ételekre. Nem adok nekik több esélyt egy jó ideig.

37041 2009.02.17. 19:06:06

Volt egy majdnem ehetetlen és kritikán aluli pizza (-szerűség), meg a buritó is olyan volt, hogy én százszor jobbat tekerek, de egyébként nem panaszkodom. A sushival meg a koreaival általában jól jövök ki...
süti beállítások módosítása