2009.02.04.
12:35

Írta: szuperapu

Érdekek

Kis családunk is vállalta kockázatot és a még meg sem szerzett anyagi javaival hazardírozva devizában vett fel hitelt. Hát most bukunk, és remegve figyeljük a híradásokat a forint mélyrepüléséről, meg a jegybank nyilatkozatairól. Mert ugye a jegybanknak megvan az eszköze arra nézvést, hogy a zuhanást megállítsa vagy mérsékelje. De nem teszi, mert nem érdeke jelenleg. Mármint az államnak az erős forint. Az hogy az egyes állampolgároknak más az érdeke, és hogy ezen egyedek összessége maga az állam, az egy érdekes paradoxont eredményez. Nekem, mint anarchistának, persze azért annyira nem meglepő paradoxont...


4 komment

Címkék: pénz anarchizmus

A bejegyzés trackback címe:

https://szuperapu.blog.hu/api/trackback/id/tr405559766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

27944 2009.02.04. 14:36:49

Ugyanebben a cipőben... :/

67331 2009.02.04. 15:38:37

Hamár így szóba került, kiváncsi vagyok, mi a véleményetek arról, hogy a kormányunk támogatni kívánja a devizahitellel rendelkező emberkéket? (jelentem ez őszinte érdeklődés, kiváncsi vagyok egy olyan véleményre, akinek van devizahitele)

37041 2009.02.04. 17:27:20

mimke! Akinek devizahitele van ÉS elveszítette a munkáját, annak állambácsi két év garanciát nyújt... (A magánvéleményem meg az, hogy mindenki magának kereste a bajt, másszon is ki magától! Ha elkártyázom a pénzem, akkor sem segít az állam...)

27944 2009.02.04. 22:22:08

Mimke: Én nem vagyok képben, van munkám, devizahitelem, aminek törlesztése a forint gyengülése ellenére nem változott rossz irányban, és nem parázom. Rossz kombináció, de egyenlőre működni látszik.
süti beállítások módosítása