2008.03.20.
11:40

Írta: szuperapu

Abaqoos

A freeblog egy érdekes donációs lehetőséget biztosít a bloggereknek az Abaqoos rendszerének használatát engedélyezve és támogatva. Kísérleti jelleggel én is élek vele, azért van az a fura kis logó a link-kupac alján. Hiú ábrándjaim azért persze nincsenek. Főként, hogy kis hazánkban nem egy alapvető viselkedésforma a mások önzetlen és névtelen támogatása, és a csekély olvasottságomat még nem is kalkuláltam bele az egyenletbe... Mindegy. Ahogy őseim szokták volt mondani: enni nem kér!
És felvetődött ezzel kapcsolatban egy kérdéskör bennem. Vajon miért olvassák a blogomat? Van egy jellegzetes (és szerethető) stílusom? Vagy a rajzok vonzzák vissza azt a pár látogatót? Persze itt-ott elejtett félszavakból van némi sejtésem, de az csak az önismeretem megingatására jó. Ami néha nem árt..., legalább visszaveszek egy kicsit.

Update: 703 forint máris ott figyel a számlámon... Most mi van? (Köszönöm.)

20 komment

Címkék: blog pénz

A bejegyzés trackback címe:

https://szuperapu.blog.hu/api/trackback/id/tr995559554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

54420 2008.03.20. 12:31:33

nekem tetszik a szöveg is és a képek is :) respect!

kelemenbandi 2008.03.20. 14:15:39

Én meg azé' mert a sógorod vagyok! :D

37041 2008.03.20. 14:49:34

Kösz Babka, de miért tetszenek, mi tetszik bennük? És bandesz ha nem fújod kívűlről a posztokat, akkor vasárnap nem kapsz ebédet az anyukámtól?!? ;)

54420 2008.03.20. 15:35:07

Az első néhány szó, ami eszembe jut,- a rajzokról és a képekről egyaránt- hogy lényegretörő, alapos, letisztult. Zsenge korod ellenére (nem mintha én vén lennék így 31 évesen)nagyon bölcsnek tűnsz és midezt elcsépelt sztereotípiák nélkül "teszed" :D A rajzokról még: olyan mintha a Magyar népmesék című rajzfilmsorozat vonalait/arányait/perspektíváit látnám, csak sokkal (az egyszerű talán nem a legmegfelelőbb ezért szóismétlés köv.:)letisztultabb formában.. Szeretem bennük azt, hogy érvényesül a "kevesebb néha több" elve. Kössz,hogy meghallgattál :)

kelemenbandi 2008.03.20. 15:54:06

Próbáltam ezt az adok pénz dolgot, de csak akkor tudok küldeni, ha beregisztrálok. Gondoltam előtte, hogy fölhívlak megkérdem, hogy mi ez, de azt meg nem lehet, mert egy faszi szól bele, egy búgó hangú. Mindegy. De megnéztem, hogy nem sok helyen tudok vele fizetni, úgyhogy majd meghívlak sörre, vagy viszünk, ha megyünk hozzátok. Meg tekilát. :D

90514 2008.03.20. 22:47:11

Azon is dolgozunk, hogy minél több helyen lehessen vásárolni Abaqoosszal. De az egyik alapkoncepciója az Abaqoosnak az az, hogy bárki online fizetés elfogadójává válhasson bonyolult szerződések vagy műszaki fejlesztések nélkül - ahogy SzuperApu is.

kelemenbandi 2008.03.21. 07:27:22

Kedves abakusz! Értem én, hogy villanymotor, de mi hajcsa? Szóval. Beléptem a házibankba, láttam, hogy lehet. Én mondjuk nem vagyok freeblogos, de szerintem a html kódot bárhova betehetem, ez mindegy. Csakhogy nem vagyokk művész, hanem egy szimpla árvizes hülyegyerek, akinek az írásaiért a kutya nem fog fizetni, és ha kipakolom, csak koldulásnak tűnne, hogy aggyá má pézt szépecsém. Tehát nekem a fizetés maradna csak, mert értem/nekem valószínűleg nem pénzelnek. Érted már, na!

kelemenbandi 2008.03.21. 07:28:58

SzuperApu pedig ne reklámozza, hogy mennyi zséje van, mert még leütik a 703 pénzért. :D

37041 2008.03.21. 07:49:13

Babka! Köszönöm. bandeszpajti! Ne morogj, küld a sört! ;)

90514 2008.03.21. 08:11:30

Értem, értem. Én már olyat is láttam, hogy támogatás gombot összegyűjtött YouTube-os vicces videók mellé rakták ki. Csak azért mert összeválogatta és akinek tetszik a válogatás, adhat egy kis pénzt. Ha meg tényleg bejött a válogatás, akkor annak is megéri aki adja a pénzt, mert nem megy az ideje, hogy a YouTube-ot maga kattogtassa végig. Sőt már megkerestek bennünket, hogy szeretnék az Open Stage Székelylend gyerekeket támogatni és segítsünk. Tehát az íráson kívül is lehet az Abaqoost használni. Válaszolva az eredeti műszaki kérdésre: ezt a villanymotort kábé minden hajtja, amit valaki szivesen csinál! Támogatni meg jó dolog, ha olyat látsz, ami tetszik és amivel egyetértesz.

90514 2008.03.21. 08:15:35

SzuperApu, minden elismerés a blogért!

65761 2008.03.21. 14:52:58

Szuperapu te rajzolsz? ;) azok is meg a keserédes duma is visszahoz. érdekes ez a cucc. minket vajon megtámogatnánk?

37041 2008.03.21. 15:11:35

Kösz Abaqoos! Oké roshi..., firkálok. ;)

90514 2008.03.21. 18:46:00

Nincs mit, láttam a kommentet is! Thx! :-) @Roshi Most dobálni fogom a közhelyeket, de egy olyan irány látszódik körvonalazódni (minden web2.-es marketing felhang nélkül), hogy a civilek által készített és/vagy a hivatásosak által alternatív csatornákon publikált tartalom (pl: blog) egyre inkább felértékelődik és a hétköznap részére válik. Mondjuk ezt Te is tudtad. Az emberek pedig amit szeretnek és magukénak éreznek azért úgy tűnik, hogy azt hajlandóak is támogatni. De ez a civiles dolog nemcsak az online világra igaz, hanem a Critical Mass megmozduláson is látszódik, nem? Lehet hogy nincs így, de majd retrospektíven meglátjuk.

Pan 2008.03.21. 21:40:29

A bogarak miatt.

37041 2008.03.21. 22:26:54

Pannika! A madarak szebbek... ;)

12139 2008.03.21. 23:43:46

Hát engem pl baromira nem érdekel egy csomó dolog, ami a világban történik, és az, hogy valamelyest mégiscsak képben vagyok, az a blogodnak köszönhető. Nálad fogyasztható formában/mennyiségben kapom meg a híreket, ennél többre pedig ritkán van csak igényem. Ezen felül pedig vannak a rajzok, van az egyedi stílus/humor, és vagy Te, mint rokonlélek és példakép is egy személyben, de ezek majd egy másik alkalommal kerülnek kifejtésre.

37041 2008.03.22. 13:24:35

D! Furcsa egy ablakod van neked a világra...:), a rokonlélekről meg csak annyit, hogy a nejem szerint mi már régről imerünk titeket Dimmel, de még nem jött rá hogy honnan.

58991 2008.03.24. 20:05:26

A saját blogomon az egyik (negatív) szereplőt SELF-nek híjják, s az egyik kedves barátném belinkelte a te selfedet hozzám a poén meg az illendőség kedvéért. Aztán itt ragadtam. De hogy ő hogy került ide...

37041 2008.03.25. 22:16:11

mild! Most aztán kiváncsivá tettél..., hol találom a te negatív Self-ed?
süti beállítások módosítása