2007.11.01.
18:20

Írta: szuperapu

Comming out

Kis hazánkban a politikai meggyőződés kimerül a négyévenkénti nagy szavazásosdiban, meg a sárdobálásos hőzöngésben. Pedig egy tökéletes világban ettől kicsit többről lenne szó. Arról mégpediglen hogy hogyan is viszonyulunk ahhoz a közösséghez amiben élünk, és ennek a közösségnek miként értelmezzük a szabályait és azokról mit gondolunk. Szóval itt az identitásunk egy jó nagy darab szegletéről van szó és nem kéne azzal lealjasítanunk, hogy egyik vagy másik parlamenti párthoz kötjük.
A társadalomhoz és a történelemhez való közelítésem az én életemnek egy igen sarkalatos pontja. Mondhatni ezek az elvek meghatározzák a mindennapjaimat, a munkámat és még a gyereknevelési elveimet is. Ezeket az elveket kevesen értik meg és még kevesebben fogadják el. Ez van.
Anarchista vagyok.
Közellenség.

7 komment

Címkék: anarchizmus

A bejegyzés trackback címe:

https://szuperapu.blog.hu/api/trackback/id/tr795559460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

4651 2007.11.01. 19:24:12

Az Anarchizmus jó. Szeretem.

4651 2007.11.01. 19:29:19

És a térképek? És egy kis írás róluk. Én olyan nagyon beléd habarodtam, amikor Gusnál láttam őket.

2582 2007.11.01. 19:50:01

Jó kis írás ez, csak rövid. :) Teljesen így igaz, ahogy mondod, az embernek van egy identitása, egy világnézete, de az nem jelenti azt, hogy egyetért bármelyik párttal is.

37041 2007.11.01. 20:22:05

Az anarchizmus bonyolult és nagyon kötött dolog, mert az fene nagy szabadság tele van veszélyekkel :). Nem sok anarchista barátom van, de jellemző módon rendszeresen lefasisztázuk egymást. A térképek önmagukért beszélnek. Térképek. Minden attól függ hol állsz... Rövid. Persze. Én ilyen vagyok, veheted vitaindítónak, vagy kinyilatkozásnak, de hogy tovább borzoljam a kedélyeket: - Nem hiszek a parlamentáris demokráciában - Nem hiszem hogy kis hazánkban volt már forradalom - Nem hiszek a kirekesztésben és a kiváltságokban

37041 2007.11.01. 20:35:32

Ja, és (az iszonyú nagy tehetségem ellenére) ezért nem dolgozom nagy ügynökségnél. :)))

29810 2007.11.01. 23:10:09

Ha az anarchizmus arról szól,hogy egyik oldalra sem áll be az ember hőzöngeni,akkor belépek a csapatba.÷) A parlamentbe inkább külföldről hozatnék hozzáértőket. A mostaniakat kirúgnám. Forradalom? Így nevezi az egyik oldal. A másik lázadásként értelmezi. És vannak olyanok,mint pl.én is,akik szerint egy csapat hőzöngő,vérszomjas, csordaszellemű "ember".

37041 2007.11.01. 23:31:47

Az anarchizmus nem a kivűlállásról, sokkal inkább az elkötelezettségről szól. A forradalom pedig nem megítélés kérdése, van annak defíniciója, ami sem '48-ra, sem '56-ra nem áll..., szerintem.
süti beállítások módosítása