2006.07.17.
11:42

Írta: szuperapu

Tisza cipőben

Pénteken leadtam az anyagot az óriásplakátomhoz.
Ennek kapcsán megkérdezték tőlem, hogy hányas a lábam, és mivel ez nem egy cipőboltban történt kapásból visszakérdeztem, hogy miért. Kiderült, hogy a nyeremények között van egy Tisza cipő is. Hát...
Én olyan korban, és közegben szocializálódtam, hogy a mai napig nem csigáz fel egy ilyen cipő akármilyen trendi vagy retró is.
Én még akkor is azt hordtam amikor mások már Adidasban jártak. Vagy Nikeban.


Szólj hozzá!

Címkék: arc

A bejegyzés trackback címe:

https://szuperapu.blog.hu/api/trackback/id/tr845559073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása