2011.01.31.
12:56

Írta: szuperapu

Nyilatkoztam

Igencsak jellemző rám, hogy mindent az utolsó percre hagyok. Mint ahogy az is, hogy a ragaszkodom ahhoz ami az enyém. A kettő eredőjeként ma a határidő lejárta előtt mintegy 7 órával elmentem az Országos Nyugdíjfolyósítóba hogy nyilatkozzak arról hogy  akkor sem hagyom a regnáló hatalmat a zsebemben turkálni, ha ezért mindenféle büntetőszankciókat vet ki rám.
(A szociális érzékenységemet pedig, ezennel zárójelbe rakom a most méla kussban lapító nyuggerek irányában. Adja át nekik a helyét a fidesz vezérkar a villamoson! És ez addig így is marad amíg úgy vonják a nyugdíjjárulékot tőlem, hogy azért semmit sem fogok kapni.)

2 komment

Címkék: emberek pénz

A bejegyzés trackback címe:

https://szuperapu.blog.hu/api/trackback/id/tr315560184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tappancs 2011.01.31. 20:35:53

mi is megejtettük pénteken.

10155 2011.02.01. 10:06:02

engem kirabolnak, viszont fogalmaztam egy csinos jogfenntartó nyilatkozatot, amelyben a kártalanítás is bennefoglaltatik. kíváncsi vagyok, mit lép majd rá Állam Bácsi...
süti beállítások módosítása