2008.11.11.
10:49

Írta: szuperapu

Presztízs

Na most már megint nem tudom hol áll a fejem!
Sok mindent vállalok be, ráadásul inkább csak a kihívás miatt. Persze a presztízs értékű munkák hátterében a (hiúságomat legyezgető) felém áradó bizalom áll, de akkor is a nagyobb felhajtó erő az, hogy kipróbáljam magam. Ismeretlen, vagy kevésbé ismert területeken. Egy interjú egy általam nagyra tartott hírességgel, egy lemezkritika, egy könyvajánló egy nevesebb hírportálon. Közben webdesign munkák, amikben még mindig járatlan vagyok. Persze a napi robot, a napi hobbi, és a kiscsalád mellett.
Csak tudnám ki találta ki, hogy a nap 24 órából álljon...??

4 komment

Címkék: munka idő

A bejegyzés trackback címe:

https://szuperapu.blog.hu/api/trackback/id/tr705559705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

86215 2008.11.11. 17:06:22

A felosztása a napnak emberi találmány... de ha harminc órára osztották volna se lenne több időd, csak gyorsabban járna a mutató.

37041 2008.11.11. 21:03:43

Tudom-tudom... ;)

dobisan 2008.11.12. 07:52:18

Na épp ebben szenvedek én is. Időhiány... Már hónapok óta elterveztem hogy felújítom a lapomat de sehogy sem tudom befejezni. Bár most eljutottam egy darabig de soha nincs rá időm. :S Nameg minden másba belekezdek csak abba nem. És nekem még kiscsaládom sincs. :)

1975 2008.11.13. 11:27:48

Go Apu, go!
süti beállítások módosítása