2008.02.22.
19:04

Írta: szuperapu

Kifelé

A főállású munkahelyemen újra kifelé állítottam a szekerem rúdját. Mert persze van egy csomó hely ahol nagy haszonnal süthetem el a kreatív energiáimat, de jó lenne ha nem kellene napi rendszerességgel, munka címén megaláznom magamat. És akkor is tudnék még adminfelületeket színezni, meg a blogsablonokhoz mindenfélét rajzolgatni. De mégis.
Persze kérdés, hogy van-e aki lát bennem fantáziát, és ha igen, akkor tudja-e biztosítani a lehetőséget, meg persze a feltételeket? De azért annyi önbizalmam azért van, hogy keresgéljek...

4 komment

Címkék: munka

A bejegyzés trackback címe:

https://szuperapu.blog.hu/api/trackback/id/tr795559537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

4651 2008.02.22. 19:24:33

Én abban látom a jövőt neked, hogy sok-sok helyre eladódnak festményeid. Mert a reklámszakma (szerintem) mindig nyitott az olyan kvalitású emberekre, amilyen te vagy, és mocskosul sokat fizet, de nem tudom azt vizionálni, hogy boldog vagy ott munka közben.

37041 2008.02.22. 19:42:04

Időnként szeretem..., de most nagyon nem. És nem dolgozok/dolgoznék sokért pl. olyanoknak mint a Nike, a Nestlé vagy a McDonalds. Úgyhogy asszem, tényleg maradnak a képek.

66172 2008.02.22. 20:58:16

Mit szólnál a Mindennapi Betevőhöz? Fizu nincs, koszt-kvártély néha, de legalább azt csinálnál, amit akarsz :)

37041 2008.02.23. 12:49:54

Csillagharcos! Az MNB sok is lenne nekem, meg kevés is. Én el sem tudom képzelni hogy honnan ástok elő bizonyos dolgokat, én ezeket nélkületek nem találnám meg. Másrészt nekem muszáj kritizálnom, magyaráznom, kommentálnom, a szimpla bemutatás nekem nem elég. (És ott van nekem erre az "ízléses pofonok".) De köszönöm az ajánlatot. :)
süti beállítások módosítása