2007.11.08.
19:16

Írta: szuperapu

Szabályos

Ma megint erősen elgondolkodtam azon, hogy a Kárpát medence levegője rossz hatással lehet az agysejtekre. Vagy legalábbis világviszonylatban nézve erős szembeszéllel néz szembe kis honunkban a logikus gondolkodás. Történt ugyanis, hogy egy készségfejlesztő játékot visszarendelt a gyártója, merthogy kábszerként is használható, s ezen tulajdonsága nem egyeztethető össze semmilyen pedagógiai módszerrel. A világon mindenhol gond nélkül és dalolva küldik vissza a hibás terméket, míg kis hazánkban a forgalmazó büszkén nyilatkozza, hogy a játékszerrel minden rendben, minden engedélye megvan, minden szabályos...
Hova születtem?!?

3 komment

Címkék: játék emberek

A bejegyzés trackback címe:

https://szuperapu.blog.hu/api/trackback/id/tr705559465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BB 2007.11.08. 22:08:57

egyszerű átpozicionálás kérdése az egész. ezentúl a játékokat dílerek fogják árulni, ovik előtt. (ész megáll)

76391 2007.11.09. 08:23:37

erdélybe? :D ezért tiltom én majd ki a számitógépet a lakásból...kiváncsi vagyok a gyerekeim mennyire lesznek "elmaradottak" a többi mellett..

37041 2007.11.09. 10:02:36

Persze az én kis politoxicomán agyamon is átfutott a gondolat, hogy veszek egy ilyen Binders-t..., magamnak. :) A játékot egyébként sem a gyerek veszi, és egyébként ez tényleg jó játék, az én lányaimnak is volt hasonló gyöngyaplikálója.
süti beállítások módosítása