2007.09.25.
07:59

Írta: szuperapu

Tiara

Hát ezt is megértem, bérblogger lettem!
Na, nem mint szuperapu, hanem mint pofonosztó vizuál-kritikus. Merthogy ezentúl kapok némi pénzmagot a Tiara magazinon elkövetett szómenésekért. Remélem azért nem fog monoton munkává válni a kiállítás látogatás és a kukacoskodás, és a profizmus nem telepszik rá az életemre. Linkek továbbra is jobbra a magazin kupacban! Tessék olvasni és okosodni!


4 komment

Címkék: blog magazin

A bejegyzés trackback címe:

https://szuperapu.blog.hu/api/trackback/id/tr65559435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

4651 2007.09.25. 19:38:05

Gratulálok! Ezen a nyáron én is így jártam koncertekre, fesztiválokra, és járok most is. Utána nem beesek az ágyba, hanem képfeltöltök, vágok, írók, beküldöm és csak utána ájulhatok el. Szeretem. Jó. Nem lehet megunni, mint a tejet. Voltam kiállításodon. Megint. Megnéztem utoljára.

37041 2007.09.25. 22:39:48

Köszi! Én általában ájulok, aztán nagy nehezen letisztázom a dolgokat, és megírom. Hál'Istennek nincs határidő és kijelölt téma, a honorárium viszont tényleg csak zsebpénz, a kapcsolati tőke meg felbecsülhetetlen. Kiváncsi lennék te hova és mit írsz..., szabad tudni?

4651 2007.09.26. 15:48:34

Nekem is zsebpénz inkább, és szintén baromi nagy kapcsolati háló. Te tudhatod, de a publikum nem, majd elmondom. Találtam neked vízilovat: http://href.hu/x/3lad

37041 2007.09.28. 10:57:27

Kíváncsi vagyok nagyon..., mail-ben? A víziló nem rossz, de nyomába sem ér az én vízitehenemnek :).
süti beállítások módosítása