2007.08.02.
13:06

Írta: szuperapu

Megnyitó

Tegnap összcsaládilag lerándultunk Siófokra a Tehénparádé megnyitója kapcsán. Nyilatkoztam jobbra-balra, megnéztük a teheneket, ettünk spagettit. Majd egy kalandos fürdőruha vásárlás után vacogtunk egy kicsit a tó hűs vizében. Mindent összevetve jól szórakoztunk. Este meg lemaradtunk az RTL Klub híradójáról, ahol három egész mondatot mondhattam el a tévénéző gyerekeknek, okosan.
És lemaradtunk a királyi televízió Este című műsoráról is ahol az arc óriásplakátok kapcsán vágóképként mutatták az egyik pályamunkámat.


3 komment

Címkék: tv tehenek

A bejegyzés trackback címe:

https://szuperapu.blog.hu/api/trackback/id/tr845559405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

16096 2007.08.02. 18:00:28

mi is tegnap voltunk siófokon megnézni a teheneket, bár én nem tudtam mikor van megnyitó, még grátisz a nyuszt is elhagytam siófokon, bár nagy pánikolás árán, és ide oda autózás után meg lett úgy hogy meg volt a happy end. én is láttam a bocidat, ott kinn lakik a sétáló utcán, csodálkoztam is, mert itt meg azt olvasgattam hogy nem lesz tehénke.. csini lett !! tiara magazin az netes lap vagy ilyen újságosoknál kapható valami ?

75736 2007.08.02. 21:33:28

Szia!Gratulálok a bocikhoz!!Én a hétvégén megyek le a Balcsihoz,és remélem látni fogom a tiedet is.:)

37041 2007.08.03. 10:06:35

Heldin: A Tiara Magazin netes magazin, a tiarás posztjaimat a magazin nevezetű linkkupacban találod. A siófoki megnyitóról írt anyag is nemsokára kikerül... smallville: Kösz, én meg remélem, hogy tetszik majd.
süti beállítások módosítása