2009.10.18.
08:01

Írta: szuperapu

Tévutak

Nemrég egy szociológus barátom azt mondta, hogy az én naiv elképzelésemmel ellentétben az emberek minden előzetes jel nélkül képesek bárhol bármikor - és ami a lényeg - bármilyen mértékben meghülyülni. És ehhez nincs szükségük különösebb okra, érdekre, vagy célra. Csak úgy elvesztik a józan ítélőképességüket. Ezzel én próbáltam vitázni, próbáltam szembemenni, míg egy gyermekkori barátom nem kezdte el teleszemetelni egy általam is használt közösség oldal nyilvános felületét szélsőséges oldalak linkjeivel illusztrált elmebeteg kirohanásokkal. És a mikor megkértem, hogy ha nem muszáj, akkor ne erre használja ezt a csatornát, akkor finoman szólva elküldött melegebb égtájak irányába és ezt nyomatékosítva törölt az ismerősei közül. Bumm… Valószínűleg, ha eljön az ő idejük és lehetősége lesz valószínűleg fel is jelent majd, mert nem elég hogy nem értek vele egyet, de még sikeresebb is vagyok nála…
Én meg remélem, hogy visszatér arról az útról, ahova most tévedt.
A gondolkodó emberek közé.

1 komment

Címkék: barátok fasizmus

A bejegyzés trackback címe:

https://szuperapu.blog.hu/api/trackback/id/tr865559961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

10155 2009.10.24. 08:40:34

egyre inkább azt hiszem, hogy olyan ez a szittya politikai mákony, mint mikor az agy rohad. ráadásul mintha fertőző is lenne ez az egész. kevés az esélye, hogy visszatérjen.
süti beállítások módosítása