2009.06.08.
11:01

Írta: szuperapu

Exportcikk

A hétvégén sikerült kis hazánknak kiállítania magáról egy újabb szegénységi bizonyítványt, jelesül azzal, hogy ezentúl európai szinten három darab fasiozid véglénnyel (is) exponálja magát. Azzal ne álltassa magát senki, hogy az érdekeit akár minimális szinten is képviselni fogja bármelyik jobbikos idióta, Magyarországét meg aztán végképp nem. De legalább kiexportáltunk némi negatív IQ-t a határon kívülre...

3 komment

Címkék: hírek

A bejegyzés trackback címe:

https://szuperapu.blog.hu/api/trackback/id/tr425559879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

73467 2009.06.08. 17:25:42

Én is szégyellem magam nagyon...

86215 2009.06.14. 09:07:18

mosom kezeimet, én ebből kimaradtam. bár leginkább azért, hogy a végén elmondhassam: semmi közöm hozzá.

37041 2009.06.14. 09:53:26

Én sem járok a szavazásnak nevezett szeánszokra ahol a jónép ünnepélyes keretek között írja alá a saját joglemondó nyilatkozatát. :P De attól még magyar vagyok, és engem is megítélnek a hazai hülyék viselkedése alapján...
süti beállítások módosítása