2008.12.25.
14:25

Írta: szuperapu

Üdvözlettel

A Pápa karácsonyi üdvözletében rámutatott hogy az esőerdők kiirtásánál is nagyobb veszélyt jelentenek az emberiségre homoszexuális (és transzszexuális) embertársaink. Ha továbbviszem a gondolatsort, akkor az üzenetet úgy is értelmezhetnénk, hogy a fák elpusztítás helyett inkább a buzikat kellene kiirtani (persze a papi hivatást választók kivételt képeznek - gondolom). És ráadásul úgy rémlik, hogy  valamikor a Harmadik Birodalom egyenruhájába bújva, ifjonti hévvel egy másik embercsoportról is ugyanezt gondolta a fiatal Ratzinger...

3 komment

Címkék: fasizmus

A bejegyzés trackback címe:

https://szuperapu.blog.hu/api/trackback/id/tr515559737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

10155 2008.12.29. 20:37:04

hogy akkor mit gondolt, annak nemigen van jelentősége. egy 15 éves takonynak nincs szava. viszont amit most gondol, az sokkal-sokkal nagyobb baj! tuti, hogy nem félreértettél valamit?

51043 2009.01.05. 11:59:50

én sem hallottam erről, de durva, ha tényleg így vélekedik...

37041 2009.01.05. 12:28:57

Na jó! Kicsit továbbgondoltam a szavait..., mondhatni kiforgattam. Szerinte veszélyt jelent az emberiségre mások szexuális preferenciája, szerintem meg nincs veszélyesebb, mint egy fasiszta pápa!
süti beállítások módosítása