2008.07.02.
08:14

Írta: szuperapu

Fajfentartás

Mát megint kavarognak az indulatok a soron következő meleg-felvonulás kapcsán, szervezkednek az unatkozó nyugdíjasok az idióta nácikkal kart karba öltve. Meg akarják védeni a hazát a szerencsétlenek az idegenektől. Merthogy aki meleg az nem lehet magyar, mert aki magyar az keresztény, aki keresztény az meg nem lehet ugyebár buzi. Persze ezt lehet, hogy cáfolná jó pár papok által molesztált kisfiú, és én is ismerek olyan plébánost, aki a lehető legközelebbi kapcsolatba került a fiatal kántorral. De ez mellékszál.
A legfontosabb érvük ugyanis az, hogy a meleg kapcsolatok természetellenesek, merthogy a fajfenntartást a férfi-nő kapcsolat szolgálja egyes egyedül. De e logika mentén akkor szerintem, maradjon otthon mindaz, akinek élete során több szexuális partnere volt, mint ahány gyereke. Azokról a szerencsétlen lúzerekről nem is beszélve, akik rendszeresen a tenyerükbe ürítik a szaporítóanyagukat…

5 komment

Címkék: fasizmus

A bejegyzés trackback címe:

https://szuperapu.blog.hu/api/trackback/id/tr315559670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

29810 2008.07.02. 10:21:13

A pazarlók fogják be!÷)

90934 2008.07.02. 11:03:16

szittyáék jókeresztények - jókeresztények nembántják egymást - jókeresztények szeretik a felebarátukat és megbocsátanak ellenségeiknek, mint ahogy az úr nekik - akkor most szittyáék mégsem olyan kurvajók? :) anyám hitoktatódiakónus (nem tehetek róla) és heteró és mégsem dobál senkit, asszem felhívom és megmondom neki, hogy nemjómagyar meg nemjó keresztyén... hehe

37041 2008.07.02. 11:08:16

kiele! Szerintem nem érdemes a gyűlölködésben logikát keresni! Akik ezeket az okfejtéseket megejtették, nem keresztények...

paplány 2008.07.02. 11:20:10

huhh, most egy kicsit megnyugodtam, már kezdtem megijedni, talán mégsem vagyok keresztény és akkor nagyon pályát tévesztettem :)

90934 2008.07.02. 11:28:10

én már rég nem keresem az emberekben a logikát :P :D vagy van vagy nincs hihi
süti beállítások módosítása