2008.05.15.
18:16

Írta: szuperapu

Elsősegély-csomag

Időnként teret engedek a mélyen bennem rejlő természetvédőnek és például lelkesen támogatom a WWF-et. Ők meg időnként megajándékoznak. Most például egy elsősegély-csomaggal aminek segítségével csökkenthetem a háztartásunk energiafogyasztását. Volt a csomagban, napelemes kertilámpa, "okos" elosztó, akkumulátor töltő két AA akkuval, víztakarékos csapfej, energiatakarékos izzó, ablakszigetelő meg egy pandás hűtőmágnes. Meg egy szakajtónyi jótanács, természetesen újrahasznosított papírra nyomtatva...

13 komment

Címkék: környezetvédelem

A bejegyzés trackback címe:

https://szuperapu.blog.hu/api/trackback/id/tr625559621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kelemenbandi 2008.05.15. 18:24:13

Pont ma vitáztunk egy kurva jót két biomókussal a dohányzóban a wwf-ről, meg a grínpíszről. A wwf még oké. De csak amióta toyota priusszal járnak! :)

eszkimoka 2008.05.15. 20:14:48

személyes véleményem: wwf oké, grínpísz nagyon nem

37041 2008.05.15. 21:21:19

Na most már baromi kíváncsi lennék, hogy mi a gond a Greenpeace-szel?

86215 2008.05.15. 21:39:06

Én a saját véleményemet tudom csak mondani: a WWF az rendben van, mert azért tesz, hogy javítson a helyzeten, és kemény munkával VALAMIÉRT küzdenek. A Greenpeace minden törvényt áthágva, időnként az általuk védendő természetben károkat okozva mindig valami ELLEN lép fel. Nekem nagyon szembeszökik a különbség...

37041 2008.05.15. 21:48:17

Szerintem az ú.n. ökoterrorizmusnak is van létjogosultsága. A japán bálnavadászok ellen igenis fel kell lépni, és a törvényeket csak annyira kell betartani amennyire ők.

kelemenbandi 2008.05.15. 21:49:21

A grínpísszel az a baj, hogy pléhátul. - olyan hajóval meg a tengeren az olajkúthoz láncolni magát, amibe "abból tankoltak" - nem akar se víz-, se atom-, se semmilyen erőművet, de legyen konnektor, amikor lemerülne a laptop - és barlangba kéne költözni, mert költözzünk, legyen, de legyen kamera, ami veszi, legyen média, ami adja - meg a nagy lobbistáktól van a pénz a hajóra, meg mindenre. Ha atom ellen, akkor kőolaj zséből, és fordítva - ... Egyszer majd szóban is át kellene ezt beszélnünk, mert itt hosszú lenne.

37041 2008.05.15. 22:01:14

De hát most te is demagógiával harcolsz a demagógia ellen... :P

kelemenbandi 2008.05.15. 22:05:51

Nem harcolok én semmi ellen. Csak kurvára nem értem az embereket.

86215 2008.05.15. 23:11:52

Nekem akkor is hiteltelen. Az atomerőmű kapujához láncolt aktivistákból én vérfürdőt csináltam volna, és a hivatalos sajtóközleményekbe ezt nyilatkoztam volna: terroristák egy csoportja megtámadott egy nukleáris létesítményt, amit a helyi biztonsági erők rövid fegyveres harc során visszavertek. És ha utána jön a nemzetközi támadás, akkor lehet mentegetőzni, hogy a fene se tudta mit akarnak, de honnan tudja szegény kommandós mi a különbség egy ártatlan civil közt, aki szigorúan védett objektumba tör be előre megfontolt szándékból, illetve egy agresszív terrorista közt, aki ugyanezt teszi. Ezer bocsánat, hogy nem vártuk meg, míg felrobbantják a reaktort és Csernobil méretű katasztrófát okoznak! (időnként örülök, hogy nem vagyok rendőr, nagyon drasztikus intézkedéseket hoznék)

kelemanbandi 2008.05.16. 07:50:49

Felőlem mehet olajkutakhoz, láncolhatja magát akárhová. Csak az elvei szerint cselekedjen. Evezzen, ne hajózzon, Biciklizzen, vagy gyalogoljon, ne autóval menjen. És írjon írógéppel, ha semmivel nem szabad energiát előállítani. A tegnapi beszélgetésben, amiről írtam, elhangzott, hogy valahova a Hortobágyra okos emberek szélerőműveket telepíteni. A grínpísz meg a wwf azt mondta, csak sajtó nem volt, hogy az nem oké, mert rontja a tájképet. Na, ezt adjuk össze. Alteratív energia! Hello, mi?

Nelly 2008.05.16. 08:27:11

szemèlyszerint nem vagyok ellene a kornyezet meg az àllatvèdelemnek, sot. pont az este vicceskedtunk rajt' hogy amig a horik futkodnak a kerèkben, ràkothetnènk oket valami dinamora, s lenne plusz àramunk. Persze nem kènyszerìtenènk oket a mozgàsra, csak amikor ok akarjàk. Igy is alapbòl egèsz èjjel felvàltva rohangàlnak... :) ès nem ontjàk a tàjkèpet ès okològus is lenne. Komolyra forditva màr megfordult a fejemben, hogy dèli fekvèsu hàz lèvèn napelemeket kellene szervàlni de a lakòk tobbsègèt ez nem èrdekli... kàr :(

24757 2008.05.16. 11:16:26

Én sem hiszek a grínpíszékben. Azóta főleg, mióta Svédben voltam mint szerzetes és együtt álltam velük az utcán. Jó fejek, meg minden, de mikor kérdeztem, hogy mire gyűjtenek és a csávó megmutatta, hogy van egy hegy, amin 10 éve volt hó, de most már nincs és akkor mutatja az űrből készített fotókat, na és azt szeretnék, hogy legyen megint hó a hegy tetején és ha ez szerintem is egy jó cél, akkor adhatok erre adományt... :) Szóval azóta sem tudom őket hova tenni, meg azokat sem, akik támogatják őket... Gouranga!

HAri 2008.05.16. 17:39:25

mcdas, ezt a legyenhó dolgot dubaiban már megoldották a sejkek;) bandival némileg egyet értek. Bár eléggé kínos, hogy pontosan önmaguk cáfolják a saját igazolandó céljuk jogosultságát a harcmodorukkal. szöges ellentmondásba keverednek önmagukkal -hogy maradjunk az olajfúrónál-. olajfüggő erőgéppel közlekednek. persze értem én, hogy tutajon nem lehet az olajfúrókat megszállni. 1. mert hogy lehetne? 2. mert ahhoz is fákat kell kivágni;) persze egy szamurájkard elég nemes dolog, de egy taposóakna ellen ugye... egyéb kínos és tőkelobbigyanús dolog, hogy gondolom nem a hódok hordták össze a terepjárókra meg hajókra valót;)
süti beállítások módosítása