2007.09.27.
09:51

Írta: szuperapu

Agyatlan

Gödöllőn a Holokauszt Vagonkiállítás vándorló vagonját ma reggelre egy neonáci véglény agyi kapacitásának apró morzsáit összeseperve, fehér festékkel összefirkálta. Most a vagon "zsidó irtás nem volt" és "zsidók nélkül szebb az élet" feliratokkal hirdeti, hogy az emberi butaság és gonoszság határtalan. És ez már nemcsak elszomorít, hanem végtelenül dühít is, és közben nem fér a fejembe, hogy mi az amitől egy ember agya ennyire megbomlik...

4 komment

Címkék: fasizmus

A bejegyzés trackback címe:

https://szuperapu.blog.hu/api/trackback/id/tr135559438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

65761 2007.09.27. 15:33:29

akár a dunába is szórhatták volna azt a pénzt, amit a szülei és az állam a taníttatására szánt. most aztán jól megmutatta.

37041 2007.09.27. 15:45:56

A legtöbb idióta ezt otthonról hozza... Sajnos sokan vannak akik a frusztrációjukat buzizással, zsidózással vezetik le, a gyerek meg ezt követi mint példát.

4651 2007.09.27. 15:52:17

Nekem is az a bajom, hogy a fiam addig az enyém, amíg nem viszem közösségbe. Már 1,5 évesen utánozta a játszón, a nagy fiúkat ahogy lövöldöznek. Most meg már csúnyán beszélni tanul tőlük. Próbáltam szépen csendesen lebeszélni, elmagyarázni. Próbáltam nem odafigyelni, mint ha nem lenne nagy ügy, de nem felejtette el. Próbáltam büntetni. Próbáltam kiabálni. Egyik sem jött be 100%-ra. - önök a legtehetetlenebb és legbutább anyát olvasták.

37041 2007.09.27. 16:06:12

Én hiszek a szülői példamutatás erejében! Lehet hogy naív vagyok, lehet, hogy túlontúl hiszek az egyéniségem erejében..., de remélem nem lesznek a lányaim fasizoid csökevények. És káromkodjanak csak, ha más megoldás nincsen - tőlem tanulták!
süti beállítások módosítása