2007.02.16.
09:55

Írta: szuperapu

Pontatlan voltam

Néha, de akkor sem az elkeseredés okán, beszélgetni szoktam a Jóistennel. Például:
- Tudod mi kéne?
- Mi?
- Nyerni a Lottón...
- ...
És ennyi. Tudom, hogy elfoglalt és én sem voltam a kérés megfogalmazásában teljesen korrekt, és nem akarok elégedetlennek tűnni sem, de már megint csak 1046 forintot nyertem!

Szólj hozzá!

Címkék: isten lottó

A bejegyzés trackback címe:

https://szuperapu.blog.hu/api/trackback/id/tr365559276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása