2006.09.13.
14:41

Írta: szuperapu

A matrac íze

Tegnap kint aludtam a készülő házunkban, mert a csiszolók korán jöttek, ezért korán ott kellett lennem eligazítani őket, meg kicsit össze is kellett takarítani. Ezzel az akcióval így megspóroltam egy korai kelést és egy oda-vissza utat. Bónuszként pedig élvezhettem a kerti fürdőszoba (kerti csap és pottyantós WC) örömeit.
Viszont gőzerővel haladunk. Már olyanokkal vagyunk elfoglalva mint a WC ülőke, a matrac és a kandalló kiválasztása. A matrac például, a nejem kívánságának megfelelően, kókuszos lesz. Amivel nekem sincs bajom, bár szerintem az ízesítés matracválasztás esetében nem meghatározó...



Szólj hozzá!

Címkék: wc padló

A bejegyzés trackback címe:

https://szuperapu.blog.hu/api/trackback/id/tr875559136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása