2009.02.24.
09:51

Írta: szuperapu

Összeesküvés

A jobboldalon nagy hagyománya van a paranoiának. Írtam is egyszer már róla, hogy milyen vad, ám közkeletű összeesküvés elméletek vannak arrafelé, de a most olyanba szaladtam bele, ami földhöz vágott.
Értem én, hogy a szerencsétlen lúzerek a nyomorukat nem magyarázhatják önmaguknak a saját tehetségtelenségükkel és lustaságukkal, egyszerűbb ha a komcsik (buzik/zsidók/liberálisok) világméretű ármánykodására fogják azt. De hogy a cigányokat ért támadásokat is a kormány által utasított titkosszolgálatok nyakába varrják már tényleg sok! Ki az az épeszűnek tartott ember, aki úgy gondolja, hogy egy ötéves gyerek meggyilkolásával bárki is elterelheti a figyelmet a 30 százalékkal megugrott törlesztőrészletről?!?
Meg hogy a jobboldalt ezzel akarnák lejáratni. Persze..., mert egyébként szalonképesek a helyi fasisztoid véglények...

4 komment

Címkék: hírek fasizmus

A bejegyzés trackback címe:

https://szuperapu.blog.hu/api/trackback/id/tr245559786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

29810 2009.02.24. 14:54:43

Alacsony az a kerítés. nagyon alacsony. Szerencsére még nem hallottam ezt a marhaságot.÷)

37041 2009.02.25. 09:51:20

pazzo! Nincs kerítés...

86215 2009.02.25. 17:06:53

tudod, már a Torgyán doki is alkalmazta a módszert: aki nem koszos az nem mosakszik... ők mosakszanak...

10155 2009.03.09. 12:49:06

hogy a széljobb hülye, az hagyján! én ugyanezzel a szöveggel Tóta W. blogjában találkoztam.
süti beállítások módosítása